Події

25
квітня
РАДА ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ при Міністерстві у справах ветеранів України

24 квітня 2019 року об 11.00 у конференц-залі ХарРІ НАДУ відбулося засідання Ради ветеранів Міністерства у справах ветеранів України (дорадчий орган при міністерстві) за участю заступника міністра Терещенко Олександра Леонтійовича, голови Ради ветеранів Лагути Володимира Володимировича та представників об’єднань учасників АТО/ООС від 25 областей України.
Під час засідання було презентовано результати двох проектів – Конкурс проектних пропозицій пам’ятників Захисникам України; Практико-орієнтовані семінари «Суспільно-політична діяльність представників громадських організацій учасників АТО (ООС)» та волонтерів в рамках проекту «Патріоти – до влади». Проекти реалізовані Харківським університетським Консорціумом разом зі ХОГО «Спілка ветеранів АТО» під патронатом Харківської обласної державної адміністрації у жовтні 2018 – квітні 2019 року.
За підсумками реалізованих програм у сфері соціального захисту та допомоги, реабілітації учасників АТО, членів їх сімей та сімей загиблих за період 2015-2019рр. Харківська область входить у трійку лідерів серед регіонів нашої країни.

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

22
квітня
22 квітня 2019 року УВАГА! Змінено кінцевий термін подачі проектних заявок для участі у конкурсі «Місцеві ініціативи для розвитку громад» для громад Харківської області 3-ої когорти – учасниць програми #DOBRE (Золочівська ОТГ та Малинівська ОТГ).

ГРОМАДСЬКА СПІЛКА “ХАРКІВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КОНСОРЦІУМ”, виконавець проекту «Голос громади у місцевому самоврядуванні», який впроваджується у рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) доводить до відома місцевих громадських організацій, ініціативних груп та молодіжних рад з громад-партнерів 3-ої когорти програми DOBRE у Харківській області (Золочівська ОТГ, Малинівська ОТГ), що змінено кінцевий термін подачі проектних заявок на участь у конкурсі проектів «Місцеві ініціативи для розвитку громад».

За новими умовами, заявки від громад 3-ої когорти приймаються до 23год.59 хв. 31 травня 2019 року.

Відповідно, змінено й тривалість реалізації проектів для громад 3-ої когорти (з 1 липня по 15 жовтня 2019 року).

Користуючись нагодою, нагадуємо, що:

Мета конкурсу.

Активізація мешканців громад та залучення їх до прийняття рішень і реалізації розвиткових ініціатив у громадах – необхідна складова як посилення спроможності громад, так і успіху реформи децентралізації в цілому. За час роботи у партнерстві з програмою DOBRE у громадах з’явилися місцеві організації та ініціативні групи, які пройшли навчання, отримали консультаційну підтримку і стали здатні розробити і втілити ідеї, що відповідають потребам громади і мають потенціал залучити мешканців до вирішення важливих життєвих питань у громадах. У 2018 році місцеві громадські організації та ініціативні групи виконали проекти, які принесли громадам нові простори для спілкування та креативних проектів, започаткували нові практики: сортування твердих побутових відходів, соціальні послуги, заняття спортом, фестивалі для промоції громад, місцеві ЗМІ та навчальні центри. Проект «Місцеві ініціативи для розвитку громад» має на меті підтримати організації та ініціативні групи у 2019 році, давши їм можливість реалізувати ще більше корисних для громади ініціатив, які співпадають пріоритетами, включеними до стратегій розвитку громад, розроблених спільно з програмою DOBRE. У процесі впровадження цих ініціатив виконавці зможуть підвищити свої навички виконання проектів та посилити свою організаційну спроможність.

Завдання конкурсу:

активізувати місцеві об’єднання громадян, місцеві громадські організації, молодіжні та ініціативні групи;
надати можливість мешканцям громад розвинути творчий потенціал і взяти на себе відповідальність за принесення позитивних перетворень;
показати конкретні і видимі результати згуртованої роботи мешканців громад.

 

Напрямки проектної діяльності.

Запропоновані ініціативи повинні чітко відповідати напрямкам розвитку громади, включеним до стратегій громад, розроблених у співпраці з програмою DOBRE, і бути спрямованими на залучення мешканців до розвитку громад, активізацію тих груп, які дотепер були менш активними. Важливими елементами проектів повинні бути оцінювання потреб в тих чи тих ініціативах, колегіальне і демократичне прийняття рішення про проект, участь мешканців у плануванні та впровадженні проектів.

 

Проектна діяльність може включати, але не обмежуватись, такими темами:

згуртування громади та активізація мешканців на користь громади;
започаткування в громаді нових соціальних практик та послуг;
створення або облаштування громадських просторів (окрім фінансування ремонтно-будівельних робіт та робіт з благоустрою за кошти гранту);
захист довкілля та розвиток екологічного мислення;
туристичні ініціативи (включно зі спрямованими на започаткування туристичного бізнесу та розвитку туризму в громаді);
нові ЗМІ для громади (навчання + створення медіа-продукту);
розроблення і створення унікального продукту громади;
інформаційно-просвітницькі кампанії, включно із тими, що допомагають краще знати свою громаду і представляти її іншим;
культурні проекти та ініціативи для творчої самореалізації;
зустрічі з успішними людьми;
освіта для дорослих.

 

Заявки можуть подавати зареєстровані місцеві громадські організації та об’єднання громадян, ініціативні групи громад, включно із молодіжними організаціями чи радами, з громад-партнерів програми DOBRE. Кожен заявник може подати один і більше проектів, але отримати підтримку для реалізації лише одного з них.

 

До конкурсу допускаються проекти, які будуть реалізовуватися кількома організаціями, а також проекти міжмуніципального співробітництва.

 

Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно подати заповнені форми ЗАЯВКИ і БЮДЖЕТУ (додаються), а також документи, які підтверджують власний внесок. Заявки (у форматі Word (для Заявки) і Exсel (для Бюджету) та відскановані у форматі PDF) приймаються на електронну адресу:

go_huk@ukr.net з темою листа:

«Конкурс проектів_НАЗВА ОРГАНІЗАЦІЇ_НАЗВА ОТГ».

 

Запитання про конкурс приймаються:

на електронну адресу: go_huk@ukr.net

або за телефоном: 095-008-49-91

Контактна особа – Віталій Филенко.

 

15
квітня
15 квітня 2019 року Фінал Першого регіонального турніру з дебатів «Студенти PRO»

10-11 квітня 2019 року, на базі Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, за підтримки Харківської обласної державної адміністрації, Харківського університетського консорціуму та Харківської обласної студентської ради відбувся Перший регіональний турнір з дебатів «Студенти PRO». Під час відкриття, із вітальним словом до учасників звернулися Президент Харківського університетського консорціуму, директор ХарРІ НАДУ, д.соц.н., проф. Людмила Олександрівна Бєлова та Ректор ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, д.е.н., проф. Володимир Степанович Пономаренко. Формат, за яким грали учасники – Британські парламентські дебати, де молодь могла реалізувати себе як у ролі «Уряду», так й «Опозиції». Теми, які були визначено як основні для обговорення на турнірі, стосувалися гендерної рівності й перспектив впровадження електронного голосування в Україні.

З метою, аби дебати пройшли на належному рівні, голова Харківської обласної студентської ради Віктор Шапошник та координатор проекту «Студенти PRO», заступник голови Харківської обласної студентської ради Олександра Бірюкова, разом із запрошеними експертами, 10 квітня 2019 року провели підготовче «засідання», на якому учасників було ознайомлено з правилами гри від представника Федерації дебатів України в Харківській області Поліни Сороколіт. Крім того, у цей день учасникам було проведено тренінг з ораторського мистецтва від ведучого тренера і керівника центру «Оратор» Микити Ковальова, а також відбулись установчі лекції на теми дебатів від координаторки проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розміщення прав і можливостей жінок і молоді» Тетяни Дрожиної та тренера-експерта Центральної виборчої комісії з навчання та консультування членів ОВК та ДВК, доцента ХарРІ НАДУ Юрія Орла.

Фінал Дебатного турніру «Студенти PRO» проходив у два етапи – відбірковий та фінальний. На першому етапі за перемогу сперечалися 8 команд – представників закладів вищої освіти Харківської області, з яких до фіналу вийшли 4 найкращі.

Судейську колегію під час фінальної частини було складено у кількості 6 осіб, до складу якої увійшли: головний спеціаліст відділу науки, вищої та професійної освіти департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації – Наталія Андріївна Сухорукова, тренери-експерти підготовчого етапу – Тетяна Дрожина, Юрій Орел та Поліна Сороколіт, тренер-психолог, арт-терапевт – Інна Коротич, а також заступник голови Ради молодих вчених Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого, радник з юридичних питань Громадянської мережі «Опора», тренер з підготовки працівників поліції та суддів з питань застосування виборчого законодавства –Павло Романюк.

Під час фінального раунду всі команди продемонстрували жагу до перемоги, високий рівень ораторського мистецтва, глибинні знання законодавчо-нормативних актів, вміння вести дискусію та відстоювати власну точку зору. Визначення переможців зайняло майже втричі більше часу, ніж передбачалося, тому що суді довго не могли прийти до єдиного спільного рішення щодо тріумфаторів цього заходу. І лише за додатковими показниками, роздільним рішенням судів було визначено переможців, якими виявилися студенти Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця – Клименко Віолетта та Мироненко Артем; 2 місце посіли  студенти ХарРІ НАДУ при Президентові України Головін Євген і Балабась Катерина; 3 – студенти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» Михайло Маркевiч і Константин Ларионов; замкнули когорту переможців-фіналістів студенти Харківської державної зооветеринарної академії Рудуман Марія й Ляхов Дмитро.

Крім зазначених вище майбутніх політиків, у дебатах також взяли участь студенти Луганського національного аграрного університету Дроздова Вiкторiя та Шепель Ольга, студенти Харківської державної академій культури Нагірняк Марія та Солодовник Алевтина, студенти ХНПУ імені Г.С. Сковороди  Тітенков Ілля та Афанасьєва Олена, а також студенти Харківського національного медичного університету Холодняк Максим та Піка Іван.

Маємо надію, що цей турнір стане щорічним та наступного року збере ще більше команд-учасниць, як з Харківської, так й з інших областей України.

 

 
 

 

10
квітня
9 квітня 2019 року Чергові тренінги в рамках проекту “Голос громади у місцевому самоврядуванні” програми #DOBRE

За участі представників Харківського університетського консорціуму пройшли чергові заходи в рамках реалізації проекту “Голос громади у місцевому самоврядуванні” програми DOBRE. Так, 9 квітня у м. Мерефа та смт. Старий Салтів відбулися тренінги на тему: «Підвищення спроможності ГО – 2019», які провели експерти проекту Юрій Орел та Марина Самойлова. Тренінги було проведено для представників громадських організацій, членів Молодіжних рад та громадських активістів з громад першої кагорти – учасниць програми DOBRE.

Як зазначив присутній на тренінгах керівник проекту Віталій Філенко: «Більшість громадських об’єднань України на сьогодні мають певні труднощі під час роботи з ресурсами (як людськими, так й фінансовими), що суттєво знижує їх можливість отримати додаткові кошти на реалізацію проектів місцевого розвитку». Саме тому під час заходу експерти детально зупинились на цих питаннях.

Так, Юрій Орел презентував методику оцінки спроможності ARC та наголосив на необхідності та доцільності проведення такої оцінки для громадських організацій не менше, ніж раз на пів-року. Ця методика допомагає визначити місце організації в контексті розвитку організаційної спроможності та сталості, а також запропонувати напрямки підвищення її інституціональної спроможності.

Марина Самойлова наголосила на необхідності розробки власних інструкцій з управління фінансами та системи бухгалтерського обліку, ознайомила учасників заходу з шаблоном цього документу та детально розповіла про процедури, які повинні виконуватись представниками організації для її успішного функціонування.

Наприкінці тренінгу учасники мали нагоду задати питання щодо підготовки та остаточної редакції проектної заявки на конкурс «Місцеві ініціативи для розвитку громади».

Дякуємо всім за співпрацю. Чекаємо на нових заходах в рамках проекту.

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

27
березня
Зустріч з Представниками ООН в Україні.

26 березня 2019 року в рамках проектів щодо досягнення цілей сталого розвитку ПРООН Харківської області , під патронатом Харківської обласної державної адміністрації та при підтримці Харківського університетського консорціуму у Харківському регіональному інституті Національної академії державного управління при Президентові України відбулася зустріч з Представниками ООН в Україні:

Оснат Лубрані – координатор системи ООН в Україні, координатор з гуманітарних питань.
Лотта Сільвандер – представник дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
Олена Лаба – спеціаліст з комунікацій системи ООН в Україні.
Світлана Карпінська – регіональний координатор по досягненню цілей сталого розвитку ПРООН в Харківській області.

На зустрічі були присутні представники ЗВО – членів ГС «Харківський університетський консорціум», які об’єднані спільною метою співробітництва і поєднання ресурсів заради всебічного і збалансованого розвитку науково-освітньої галузі в Харківській області, громадські організації та представники студентської спільноти, що стали переможцями у конкурсі творчих робіт, проведеному спільно з Програмою розвитку ООН в Україні. Модератором заходу виступила Людмила Бєлова – президент Харківського університетського консорціуму.

Присутні мали можливість задати питання представникам ООН та обговорити дійсно актуальні проблеми Харківської області як стратегічно важливого регіону для миру і стабільності в Україні та Східній Європі.

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

26
березня
XVI Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA

З 22 по 24 березня 2019 Алфьорова Ольга, помічник Президента Харківського університетського консорціуму, відвідала  XVI Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA, який відбувається в Києві з 22 до 30 березня включно в кінотеатрах «Жовтень», «Київ», «Ліра», креативній спільноті IZONE.

            Docudays UA — найбільший міжнародний фестиваль документального кіно в Україні. Проходить щороку впродовж останнього тижня березня у Києві. По завершенню Docudays UA традиційно презентує найкращі фільми програми в регіонах України у рамках Мандрівного фестивалю. ГС «Харківський університетський консорціум» є партнером Мандрівного фестивалю Докудейс на Харківщині вже 3 роки.

Під час Docudays UA до Києва приїздять кіномитці з Європи, Америки, Азії та Африки. Такі славетні кінематографісти та продюсери, як Марцель Лозінскі, Аудрюс Стоніс, Марина Разбежкіна, Яцек Блавут, Сергій Буковський, Марчін Кошалка, Мірослав Янек, Манон Луазо, Павло Костомаров та багато інших проводять свої майстерні та дискусії у Києві. Щороку Фестиваль демонструє глядачам Україну очима іноземних та вітчизняних документалістів.

Фестиваль є неполітичним і некомерційним

Головна мета Docudays UA — сприяння підвищенню рівня української кінодокументалістики, становленню в Україні відкритого діалогу про моральні проблеми суспільства, права людини. Засобами кіномистецтва сприяти зміцненню почуття людської гідності у громадян України, надихати їх на активні відповідальні дії задля побудови демократичного суспільства.

Щороку Оргкомітет обирає для фестивалю тему, яка максимально точно відображає українські реалії.

Цьогорічною темою Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA оголошено цифрові технології. Йдеться про захист прав людини у мережі.

Програма цьогорічного Docudays UA розглядає, зокрема, способи захисту дітей, спільноти LGBTIQ+ і людей з ВІЛ в інтернеті, а також можливості боротьби із ксенофобією та іншими проявами ворожнечі до людства.

Фільм-відкриття цього року «Bellingcat: Правда в світі постправди» про агентство Bellingcat, яке розслідує справи на кшталт падіння літака МН-17 і гибель мирного населення в Сирії, очікуєма  стрічка «Чистильники» про професію «цензора соцмереж», а також «Народна республіка бажання» – фільм про суперзірок китайського блогінгу. Також анонсують серію імпакт-фільмів, які входили до успішних активістських кампаній у соцмережах.

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

25
березня
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ З НАДАННЯ ПОСЛУГ МОБІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ УЧАСНИКІВ СЕМІНАРІВ/ТРЕНІНГІВ З БЕРЕЗНЯ 2019 РОКУ до ЛЮТОГО 2020 РОКУ

Громадська спілка «Харківський університетський консорціум» (далі-УНІКОН) оголошує відкритий конкурс на надання послуг з організації кави-брейк на місці проведення навчання, а також харчування учасників семінарів/тренінгів та інших заходів у форматі «бізнес-ланч» з березня 2019 року по лютий 2020 року відповідно до умов конкурсної документації.
Орієнтовна кількість учасників заходів – від 15 до 70 осіб.
Орієнтовна кількість заходів за місцем проведення:
Лот 1.Харків- 2 заходи (перший захід- 40 осіб, другий захід кофе- брейк-70 осіб);
Лот 2.Золочів -18 заходів;
Лот 3.Малинівка-17 заходів;
Лот 4.Старій Салтів-20 заходів;
Лот 5.Охтирка/Тростянець-1 захід.
Адреса проведення заходів буде конкретизуватися та може змінюватися.
Пропозиції повинні бути подані не пізніше 14.00 28.03.2019 року на електронну адресу: 7323042@gmail.com або за адресою м. Харків пр-кт Московський ,75 каб 12 із темою листа «Конкурс на харчування учасників заходів».
Детальну інформацію щодо конкурсної документації можна отримати за електронною адресою 7323042@gmail.com, контактні особи: Филенко Віталій (тел. 0950084991), Хлєбникова Олена (тел. 0506332377).
Загальні вимоги до учасників тендеру:
офіційно зареєстрована юридична особа або фізична особа-підприємець, наявність відповідних КВЕДів для надання даного виду послуг;
наявність банківського рахунку для безготівкової оплати послуг;
організація кава-брейку для 15-70 осіб (не менше двох кава-брейків);
організація комплексного обіду(бізнес-ланч) для 15-40 осіб;
наявність столів та стільців для організації харчування (за потребою та попередньою домовленістю);
обслуговування заходу з 8.30 до 18.00(за потребою та попередньою домовленістю).
Необхідні документи.
Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
– загальних відомостей про учасника(додаток 1.1)
– комерційної пропозиції: інформація про вартість надання послуг з організації кави-брейк на місці проведення заходів, а також харчування учасників семінару/тренінгів та заходів у форматі «бізнес-ланч» в розрахунку на одну особу та меню ((бажано декілька варіантів кава-брейк та бізнес –ланч)додаток 1.2)).
Копії документів, що надаються учасником:
• свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• свідоцтва платника ПДВ (за умови наявності такого статусу), свідоцтва про сплату єдиного податку (за умови наявності такого статусу);
• витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 11 місяців з дати прийняття та узгодження пропозицій. Якщо строк не зазначений, він дорівнює 11 календарним місяцям.
Оцінка тендерних пропозицій учасників
Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «вартість послуг» та «професійний досвід».
Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Умови співробітництва:
– договір на 2019/2020 рр. або рахунок, акт виконаних робіт або видаткова накладна (за домовленістю);
– своєчасна безготівкова оплата за фактом виконаних послуг або на підставі видаткової накладної (можливо розгляд питання щодо передплати у розмірі не більш 50%).
Місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
м. Харків, пр-кт Московський,75.
Дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
Час та дата розкриття: 14.00 29.03.2019 року.
Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це протягом 10 днів з дати прийняття такого рішення.
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник може укласти договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції.

Харчування Додаток 1 – Запрошення до участі у тендері

25
березня
Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю канцелярських товарів для проведення навчання, закупівлю різної друкованої продукції для проведення навчання, закупівлю канцелярських товарів для загального використання з березня 2019 р. по лютий 2020 р.

Громадська спілка «Харківський університетський консорціум» оголошує відкритий конкурс на закупівлю канцелярських товарів для проведення навчання, закупівлю різної друкованої продукції для проведення навчання, закупівлю канцелярських товарів для загального використання з березня 2019 р. по лютий 2020 р. за наступними блоками:
Блок 1. Закупівля канцелярських товарів для проведення навчання
Лот 1
Предмет закупівлі: канцелярські кулькові автоматичні ручки українського виробництва або іншого рівноцінного аналогу (1000 одиниць) з нанесеним логотипом. Матеріал ручки – пластик. Метод нанесення логотипу – тампопечать.
Лот 2
Предмет закупівлі: канцелярські папки для паперів типу папки –конверти формату А5 (1000 одиниць)
Лот 3
Предмет закупівлі: канцелярські блокноти українського виробництва або іншого рівноцінного аналогу (1000 одиниць) та нанесення відповідного логотипу проекту. Формат блокноту – А5, кріплення поворотного блоку: верхня спіраль, папір білий, офсет (35 стор).
Блок 2. Закупівля різної друкованої продукції для проведення навчання.
Лот 1
Предмет послуги: друк візиток проекту (1000 одиниць). Розмір макету готової візитки проекту 90х50 мм. Папір для друку візиток: мелований папір, щільність – 300 г/м2. Друк: кольоровий повний, двосторонній.
Лот 2
Предмет послуги: друк програми конференції (70 одиниць). Папір для друку програм: формат А4,1вигин, щільність – 300 г/ м². Друк: кольоровий повний, двосторонній.
Лот 3
Предмет послуги: друк флаєрів (2500 одиниць). Папір для друку флаєрів: папір крейдований глянцевий – 90-130 г/м2. Друк: кольоровий повний, двосторонній.
Лот 4
Предмет послуги: друк єврофлаєрів (10 000 одиниць). Папір для друку єврофлаєрів: Флаєр DL (210×99 мм), поширена назва – єврофлаєр. Друк: кольоровий повний, двосторонній.
Лот 5
Предмет послуги: друк інформаційних плакатів формат А-1 (200 одиниць). Друк: кольоровий повний.
Лот 6
Предмет послуги: друк інформаційних матеріалів –сіті-лайти, формат А-1 (280 одиниць). Друк: кольоровий повний.
Блок 3. Закупівля канцелярських товарів для загального використання
Лот 1
Предмет закупівлі: канцелярські кулькові автоматичні ручки українського виробництва або іншого рівноцінного аналогу (60 одиниць). Матеріал ручки – пластик.
Лот 2
Предмет закупівлі: файли українського виробництва або іншого рівноцінного аналогу формат А-4, 30мкм, (5 упаковок по 100 шт).
Лот 3
Предмет закупівлі: Скрепки 25мм “BuroMAX” (100 шт) никел. 10 упаковок
Лот 4
Предмет закупівлі :Клей канцелярській, 100 мл, ковпачек-дозатор, Buromax, 12 шт
Лот 5
Предмет закупівлі : папка-реєстратор А4, ширина 75 мм, BiColor, Delta by Axent, 10 шт
Лот 6
Предмет закупівлі: папір офісний Berga Speed А4 80 г/м2 500 арк., білий (50 уп по 500 арк).
Лот 7
Предмет закупівлі: блок паперу для фліпчарту 64*90 20 аркушів клітинка Axent (60 упаковок по 20 арк.)
Оплата послуг: безготівкова оплата на підставі актів виконаних робіт або видаткових накладних.
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
– Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
– Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.
Для участі у тендері просимо надати свою пропозицію у друкованому або електронному вигляді (на вибір):
– на поштову адресу: м. Харків пр-кт Московський,75, каб. 12
– на електронну пошту: 7323042@gmail.com
Кінцевий термін подачі пропозицій: 28 березня 2019 року до 14:00.
Усі питання та роз’яснення, які стосуються цього тендеру, необхідно надсилати електронною поштою на адресу 7323042@gmail.com.
Контактна особа: Хлєбникова Олена, тел. 0506332377
Для участі у тендері необхідно надати:
1. Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог.
2. Додаток № 1.1.: Загальні відомості про учасника.

Тендер на канцтовари та друкану продукцію

25
березня
Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг проживання(розміщення) з березня 2019 р. по лютий 2020 р.

   Громадська спілка «Харківський університетський консорціум» оголошує відкритий конкурс на закупівлю  послуг з проживання\розміщення (організаторів, експертів та учасників проекту) по території Харківської області  та Україні для проведення заходів у рамках проекту  «Голос громади у  місцевому самоврядуванні»- програми Агентства  США з міжнародного розвитку (USAID)-«Децентралізація приносить кращі  результати та ефективність» послуг з проживання(розміщення) з березня 2019 р. по лютий 2020 р.

Орієнтовна середня кількість послуг з проживання(розміщення) з березня 2019 р. по лютий 2020 р.: в межах області та по Україні 3 в наступних населених пунктах:

Лот 1. Тростянець – 1 подія (25 осіб, 1 ніч).

Лот 2. Старий Салтів – 1 події (35 осіб, 1 ніч), 2 подія (32 особи, 3 ночі) .

Лот 3. Харків – 1 подія (45 осіб, 3 ночі).

Пропозиції  повинні бути подані особисто\поштою або на електронну адресу 7323042@ gmail.com не пізніше 1400 28.03.2019 року до Громадської спілки «Харківський університетський консорціум» за адресою: м. Харків, пр-кт Московський, 75, каб. 12, 61050  із темою листа, зазначеною на конверті: «Відкритий конкурс на закупівлю послуг проживання (розміщення)».

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою (за наявністю) загальні відомості про учасника (додаток 1.1) та кошторис на надання послуг проживання \розміщення (додаток 1.2)

Копій документів,  що надаються учасником:

свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

свідоцтва про сплату єдиного податку;

витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р..

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: 7323042@ gmail.com або до контактних осіб: Филенко Віталій  (тел.0950084991), Хлєбникова Олена (тел. 0506332377).

Оплата послуг: безготівкова оплата (можлива передплата за домовленістю, без ПДВ).

Звертаємо увагу на те, що в ході надання послуг можливі зміни щодо термінів надання послуг.

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненням змісту їх тендерних пропозицій з метою полегшення їх розгляду, оцінки та порівняння.

Надані у друкованому вигляді або надіслані у PDF-форматі копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.

1.4. Оцінка тендерних пропозицій учасників

Отримані пропозиції щодо надання послуг проживання(розміщення) будуть розглянуті та проаналізовані  29.03.2019 року о 14.00 год на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:

Професійний досвід надання послуг проживання(розміщення).
Відповідність послуг КВЕД.
Вартість надання послуг.
Відповідність вимогам тендеру.
Наявність попереднього досвіду.

Тендер 1 Додаток 1 – Запрошення до участі у тендері (проживання) (2)

25
березня
Вручення нагород переможцям конкурсу проектів пам’ятників Захисникам України та дипломів учасникам практико-орієнтованих семінарів «Суспільно-політична діяльність представників громадських організацій учасників АТО (ООС)» в рамках проекту «Патріоти – до влади».

23 березня 2019 р. на базі Харківського регіонального інституту державного управління НАДУ при Президентові України відбулись підведення підсумків конкурсу проектів пам’ятників Захисникам України; практико-орієнтованих семінарів «Суспільно-політична діяльність представників громадських організацій учасників АТО (ООС)» та волонтерів в рамках проекту «Патріоти – до влади», проведених Харківським університетським консорціумом спільно з Харківською обласною державною адміністрацією за ініціативи громадської організації «Спілка ветеранів АТО».

Заступник голови Харківської обласної державної адміністрації Анатолій Валерійович Бабічев вручив дипломи переможцям Харківського обласного відкритого студентського конкурсу на кращу проектну пропозицію пам’ятника Захисникам України (учасникам АТО).

Ними стали:

– у Вовчанському районі визначений проект-переможець «Захисник Вітчизни» – автор проекту студент 2-го курсу Харківського національного університету будівництва та архітектури Божко Кирило Валентинович, науковий керівник Вовчук Дмитро Святославович, старший викладач кафедри образотворчого та декоративного мистецтва.

– у Краснокутському районі визначені 2 проекти-переможці: – «Дерево життя» – автор проекту Образцова Мілена Ільдарівна, студентка 1-го курсу магістратури у Харківської державної академії дизайну та мистецтв, наукові керівники Бондарекно Ірина Володимирівна – кандидат архітектури, професор кафедри дизайну середовища та Мироненко Надія Григорівна – кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри дизайну середовища та «Захисник України» – виконавець студент 4-го курсу Харківської державної академії дизайну та мистецтв Мамедов Ельвін Рагіл огли, керівник Гурбанов Сейфаддин Алі огли, народний художник України професор кафедри скульптури.

– у місті Чугуїв визначені 2 проекти-переможці: «Відродження» автор проекту Купін Владислав Вадимович, студент 5-го курсу Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова, науковий керівник Гура Денис Миколайович, старший викладач кафедри архітектури будівель і споруд та дизайну архітектурного середовища та «Разом у мирне майбутнє!» автор проекту Коленко Анастасія Дмитрівна – студентка 3-го курсу Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова, керівник Гура Денис Миколайович, старший викладач кафедри архітектури будівель і споруд та дизайну архітектурного середовища.

Сертифікати учасника практико-орієнтованих семінарів «Суспільно-політична діяльність представників громадських організацій учасників АТО (ООС)» та волонтерів в рамках проекту «Патріоти – до влади» отримали понад 80 осіб. Учасників циклу семінарів привітали представники спільноти атовців Корсунов Юрій Миколайович та Федоров Павло Борисович, а також Президент Харківського університетського консорціуму Бєлова  Людмила  Олександрівна.